مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-16سياسي

گرامی داشت شهدای قندوز | امرودی: خون شهدا دنیا را بیدار می کند


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم گرامی داشت شهدای نمازگزار مسجد سیدآباد ولایت قندوز افغانستان، گفت: بدانید این شهدای شما ساکت نخواهند نشست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی حمله عوامل گروه های تکفیری به مسجد سیدآباد ولایت قندوز شدن جمع کثیری از نمازگزاران مؤمن در این مسجد، مراسمی با عنوان جانستان به همت سازمان فرهنگی هنری و با مشارکت مجمع جهانی هیات مذهبی افغانستانی های مقیم خارج از کشور، در فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

حجت الاسلام میثم امرودی رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری، رضا سیفی دستیار شهردار تهران، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 و جمعی از هنرمندان از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در ابتدای مراسم اسماعیل قضاتلو، مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 و رییس فرهنگسرای خاوران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و شهادت مظلومانه جمعی از شیعیان افغانستان در مسجد سیدآباد قندوز گفت: همه این اتفاقات ما را یک قدم به اضطرار نزدیک می کند؛ اضطرارِ نبودِ منجی عالم.

ان شالله این اتفاقات ما را به وحدت نزدیک کند و پرچم اسلام به دست امام زمان(عج) به اهتزاز در آورد.

در ادامه سهیل کریمی، مستندساز گفت: هنوز خون برادران و خواهران شهید ما در قندوز پاک نشده است که امروز باز در قندهار این اتفاق تکرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامی داشت شهدای قندوز | امرودی: خون شهدا دنیا را بیدار می کند

گرامی داشت شهدای قندوز | امرودی: خون شهدا دنیا را بیدار می کند